Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
media perceptionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Media perception of companies’ CSR initiatives: Exemplary case of adidas x Parley for the Oceans
(Kathrin Weber)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80136 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
The perception of physical appearance and attitudes towards cosmetic surgery in South Korea: A Question of sociocultural values and media exposure
(Kristina Kolovrátková)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uisz5/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Popularity of the British Royal Family and its Perception by the Public and the Media
(Vendula Vykydalová)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/puuly/ | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
Social Media Marketing
(Anemilia Sobalvarro)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iogsg/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Media is a message
(Timur Berikbaev)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lk801/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Representation of Suicide Across Media & Cultures
(Ranaji Deb)2020, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/14643 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie | Práce na příbuzné téma
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
(Tereza Dolejší)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/omuq4/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Nedůvěra ke zpravodajským médiím: Role alternativních médií a názorového klimatu
(Barbora Halbová)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v7unx/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Vnímání média Youtube ve vztahu k žákům a studentům se specifickými potřebami
(Aneta PEHALOVÁ)2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//o73ke5// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - dramaterapie | Práce na příbuzné téma